Heb jij een klacht over een online casino dan kan je deze klacht natuurlijk altijd sturen naar het orgaan wat controle uitvoert op het desbetreffende online casino. Vaak is dit de zogenaamde LGA / Lotteries and Gaming Authority. Dit soort overheids instanties dragen zorg voor de controle op en de betrouwbaarheid van de gebruikte casino software door het online casino. Ook zorgen zij ervoor dat er zaken gedaan worden met organisaties welke op hen functioneren kunnen worden aangesproken mocht dit noodzakelijk zijn.
Het benaderen van de LGA dient wel altijd in het Engels te zijn en dit kan nog wel eens een probleem vormen, want hoe ga je nu te werk. Als je een gedegen klacht hebt kan je deze aan ons voorleggen en wij kunnen je wellicht verder helpen met je probleem. Het enige wat wij van je vragen is dat je probeert het probleem in het Engels uit te leggen. Mocht dit echt niet lukken dan kunnen wij eventueel hulp bieden bij het formuleren en in de contacten met de LGA.
Wij vragen hiervoor geen vergoeding maar willen wel graag bewijzen zien, bijvoorbeeld in de vorm van email uitwisselingen tussen jou en het casino. Je kunt ten allen tijden contact met ons opnemen en wij zullen beoordelen in hoeverre we je op weg kunnen helpen met je klacht over het online casino. We zitten er niet op te wachten om online casino’s te beschadigen echter is het goed dat er een website is waar iedereen kan terugzien wat de ervaringen zijn met bepaalde casino operators.
Je kunt (anoniem) contact met ons opnemen via dit mail adres.